You are here:

Business Services

Business Services bij Loyens & Loeff bestaat uit diverse onderdelen zoals Human Resources, Marketing en Finance. Een belangrijke pijler van ons kantoor. Voor onze business services afdelingen zijn wij geregeld op zoek naar nieuwe collega’s. Hieronder vind je een overzicht van de afdelingen en onze vacatures.

Vacatures Business Services

Bekijk hier het actuele overzicht van de vacatures binnen de diverse afdelingen van Business Services binnen Loyens & Loeff. 

Vacatures

Human Resources

Binnen onze HR afdeling werken zo'n 35 professionals binnen vakgebieden zoals advies, learning & development, recruitment en (salaris)administratie. De collega's werken zowel in Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Luxemburg en Zürich.

Communicatie & Marketing

Het team van Communicatie & Marketing bestaat uit ervaren professionals die gespecialiseerde diensten leveren op het gebieden van communicatie, brand management, PR, marketing, social media, business development en marktanalyse. De afdeling bevindt zich op de kantoren Amsterdam, Rotterdam, Brussel en Luxemburg.

IT

De afdeling IT is verantwoordelijk voor het gehele IT beleid binnen Loyens & Loeff en bestaat uit 35 professionals voornamelijk werkzaam vanuit onze vestiging in Amsterdam. De ICT infrastructuur is hoofdzakelijk gebaseerd op Microsoft servers en applicaties. Alle servers zijn gevirtualiseerd met behulp van VMware, gebruikmakend van een Cisco netwerklaag.

Finance & Control

Onze afdeling Finance & Control bestaat uit een team professionals die werkzaam zijn in onder meer Amsterdam en Rotterdam.